Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Mobiele aanbieders besteden nauwelijks aandacht aan de klant

Datum nieuwsfeit: 05-01-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
KPMG

05-01-2001
Mobiele aanbieders besteden nauwelijks aandacht aan de klant

Aanbieders van mobiele telefonie in Nederland besteden nauwelijks aandacht aan hun klanten. Door deze gebrekkige aandacht zal het verloop van mobiele abonnees toenemen en komt de winstgevendheid van de aanbieders onder zware druk te staan. Op dit moment is ongeveer 75% van de klanten trouw aan de aanbieder waarmee zij in beginsel in zee zijn gegaan. Als mobiele aanbieders echter meer aandacht besteden aan de relatie met de klant en erin slagen het verloop van klanten terug te dringen van 25% tot zo'n 15%, zal de nettowinst per klant ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie