Voornemens SVM voor Internationaal Jaar van Vrijwilligers

Datum nieuwsfeit: 05-01-2001
Geachte relatie,

Voor het vrijwilligerswerk wordt 2001, het Internationaal Jaar van Vrijwilligers (IJV), een bijzonder jaar. Als één van de twee landelijke organisaties voor het vrijwilligerswerk in Nederland is stichting VrijwilligersManagement (sVM) er vanzelfsprekend nauw bij betrokken.

sVM zet zich - ook dit jaar - in voor de noodzakelijke vernieuwing van vrijwillige inzet. Want vrijwilligerswerk kan anders, slimmer, slagvaardiger. Dit vraagt echter wel om visie, onder andere op nieuwe mogelijkheden. Digitalisering is daarbij een belangrijk thema. Daarom dit jaar een digitale nieuwjaarswens van sVM. Kijk op www.svmgroep.nl/2001.

Hartelijke groeten,
sVM

Bernadet Erich
directeur ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen