Waarschuwing: subsidie energiebesparing bedrijven loopt af

Datum nieuwsfeit: 05-01-2001
Obragas

Mededeling: Beëindiging subsidieregeling Stimulering isolatiemaatregelen en HR verwarmingstoestellen voor bedrijfsgebouwen

Na 31 december 2000 kunt u geen gebruik meer maken van de subsidieregeling 'Stimulering isolatiemaatregelen en HR verwarmingstoestellen'

Vanaf 1 januari 2000 is de subsidieregeling 'Stimulering isolatiemaatregelen en HR verwarmingstoestellen' van kracht. Deze maatregelen zijn gericht op de vermindering van energiegebruik en daardoor een verminderde uitstoot van schadelijke stoffen. De subsidie geldt voor eigenaren en gebruikers van bedrijfsgebouwen.

U komt voor subsidie in aanmerking als u bepaalde energiebesparende voorzieningen laat aanbrengen in een bestaand bedrijfsgebouw. Een bestaand bedrijfsgebouw is een bedrijfsgebouw dat voor 1 ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen