FC Twente huurt Pothuizen van Vitesse

FC Twente

2001-01-06

FC Twente huurt Pothuizen

FC Twente hield vanmiddag zijn traditionele nieuwjaarsreceptie. Vele genodigden hadden aan de uitnodiging gehoor gegeven en voorzitter Herman Wessels had de eer om ten overstaan van de aanwezigen zijn nieuwjaarstoespraak te houden.

Het belangrijkste nieuws in deze toespraak was wel dat FC Twente voor de rest van het huidige seizoen verdediger Patrick Pothuizen huurt van Vitesse, waarbij Twente wel een optie tot koop heeft bedongen. De 28-jarige Pothuizen is een niet onnodige versterking van de selectie van trainer Fred Rutten, gezien de blessure van Spira Grujic.

Wessels kon tijdens zijn toespraak eveneens melden dat Thijs Houwing (tot 1 juli 2006) en Ibad Mahamadu (tot 1 juli 2004) hun contracten verlengd hadden en dat kledingsponser Umbro met ingang van komend seizoen Fila zal gaan vervangen.

Lees ook ons verslag van de nieuwjaarstoespraak van voorzitter Herman Wessels van FC Twente.