Politieberichten districten Kerkrade en Heerlen

Datum nieuwsfeit: 07-01-2001

Politiebericht Limburg-Zuid: Kerkrade 7-01-2001 Persberichten districten Kerkrade en Heerlen Verzonden 7 januari 2001 te 14.15 uur

Eygelshoven: hennepplantage
Vrijdag 5 januari stelde de politie om 10.00 uur een onderzoek in in de woning van een 48-jarige bewoner van de Rimburgerweg in Eygelshoven. In een loods achter de woning werd een in werking zijnde hennepplantage aangetroffen met 160 moederplanten en 794 stekken van jonge planten. De hennepplanten alsmede diverse groeiapparatuur werden in beslag genomen. Omdat op een illegale manier de stroom werd afgetapt, legde het energiebedrijf Essent de verdachte direct een boete van f.8000,= op.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen