Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

CBR introduceert campagne tegen alcohol in verkeer

Datum nieuwsfeit: 08-01-2001
Bron: Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen
Zoek soortgelijke berichten
Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen

8-1-2001 Bob blijft nuchter

Bob blijft nuchter
Om alcoholgebruik in het verkeer te verminderen, introduceert Nederland een campagne naar Belgisch model. Hoofdpersoon in deze campagne is Bob. Hij is de bestuurder die zijn vrienden na een avondje uit weer veilig thuisbrengt. Het principe van de actie is dat bij een avond stappen van tevoren wordt bepaald wie rijdt. Hij is 'de Bob' en hij is herkenbaar aan een gele sleutelhanger. In diverse cafés kan de niet-drinker een sleutelhanger krijgen.
In België is Bob een enorm Succes. Minister Borst (Volksgezondheid) schrijft in de onlangs gepresenteerde ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie