Titel lekkerste broodje van Nederland naar creatie Theisen

Datum nieuwsfeit: 08-01-2001
Koninklijk Horeca Nederland

Persbericht 8 januari 2001

Finale het lekkerste broodje van Nederland, categorie Horeca Lekkerste broodje van Nederland wederom groot succes!

AMSTERDAM - 8 januari 2001 - Tijdens de horecavakbeurs, de Horecava in Amsterdam, is de wedstrijd "Het lekkerste broodje van Nederland" gehouden. Richard Theisen van HMS Host Schiphol heeft in de categorie Horeca gewonnen met de creatie Slow (E) Motion. De vakwedstrijd wordt georganiseerd door de Stichting Activiteiten Fastfood- en IJsbedrijven.

Na de voorrondes, met totaal 60 personen, waren er nog 12 finalisten over. De winnares van vorig jaar was automatisch geplaatst om haar titel te verdedigen. Het niveau van de creaties was ook dit jaar bijzonder hoog. Aan de oproep van vorig jaar om ook met warme broodjes deel te nemen was duidelijk gehoor gegeven.

Uitslag finale categorie Horeca

1.

Richard Theisen

HMS Host Schiphol