Nieuwjaarsbijeenkomst FNV in teken van 'Tijd'

Datum nieuwsfeit: 08-01-2001

FNV

FNV: Presentatie onderzoek naar tijdnood werknemers

De traditionele nieuwjaarsbijeenkomst van de FNV met de pers staat dit jaar geheel in het teken van 'Tijd'. Voorzitter Lodewijk de Waal presenteert de uitkomst van een nieuw representatief onderzoek onder de Nederlandse werknemers. Daarin is hen gevraagd wat hun belangrijkste knelpunten zijn als het om tijd gaat.

Nederlands grootste vakcentrale heeft 2001 uitgeroepen tot het Jaar van de Tijd. Zo wordt in de CAO-onderhandelingen ingezet op meer zeggenschap van werknemers over hun werktijden. FNV-vice-voorzitter Kitty Roozemond onthult waar de FNV-Tijd-campagne 2001 verder uit zal bestaan.

Na ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen