Kassa! benadrukt onafhankelijkheid KijkenVergelijk.nl

Datum nieuwsfeit: 09-01-2001

Kassa! benadrukt onafhankelijkheid KijkenVergelijk.nl

Op 6 januari 2001 besteedde het veelbekeken Vara-programma Kassa! aandacht aan

diverse financiële internetsites. Aan bod kwamen wellowell, mrfinch, independer, maar ook de énige volstrekt onafhankelijke internetsite KijkenVergelijk.nl. Dit predikaat van onafhankelijkheid werd door Kassa! bevestigd door de mededeling dat alle andere sites geld verdienen zodra de bezoeker via deze sites een verzekering afsluit. KijkenVergelijk.nl werd terecht vermeld als de enige site die fl. 27,50 per offerte vraagt en verder niet afsluit. Een waarborg voor onafhankelijkheid die door het kritische Nederlandse publiek wordt gewaardeerd. Want momenteel vraagt maar liefst élke 6 minuten een bezoeker van de site van KijkenVergelijk.nl een onafhankelijke en complete offerte aan.

Unieke zekerheden

De zekerheden die KijkenVergelijk.nl biedt zijn uniek. Zoals een volledige keuzevrijheid, 100% onafhankelijkheid, deskundigheid en waarborging van de privacy. Voor de goede orde: KijkenVergelijk.nl sluit niet af. De geboden dienstverlening bestaat uit een volstrekt onafhankelijke selectie van de beste offertes. Deze liggen bij de aanvrager binnen twee dagen in de bus. Niet anoniem uitgebraakt door een computer, maar handmatig en met de nodige persoonlijke aandacht opgesteld. De keuze is dan vervolgens aan de ontvanger zelf. KijkenVergelijk.nl heeft geen enkel belang bij het vervolgtraject. De enige tegenprestatie die KijkenVergelijk voor deze onafhankelijke dienstverlening verlangt, is een eenmalige betaling van fl. 27,50,-. Een sinecure voor wie zich realiseert dat men honderden guldens kan besparen op de dit jaar tomeloos gestegen premies voor vooral ziektekostenverzekeringen.

Meer informatie

Wilt u meer weten ter verificatie van het bovengenoemde? Surf dan naar de Vara-site via http://www.vara.nl of naar KijkenVergelijk.nl. Ook voor details kunt u contact opnemen met KijkenVergelijk B.V., 055-5226555.