Politieberichten Brabant-Noord: Boxtel

Datum nieuwsfeit: 09-01-2001

Politiebericht Brabant-Noord: Boxtel 9-01-2001 Persbericht district Aa & Dommel

CONTROLE SNELHEID

Maandag is snelheidscontrole gehouden op de Schijndelseweg in Boxtel. Op deze weg waar 50 km/u gereden mag worden werden 629 voertuigen gecontroleerd. Hiervan reden er 84 te hard. De hoogst gemeten snelheid was 77 km/u. Op de Vughterweg in Sint Michielsgestel is maandag eveneens snelheidscontrole gehouden. Hier werden 268 voertuigen gecontroleerd, waarvan er 28 te hard reden. De hoogst gemeten snelheid was 110 km/u. Op deze weg mag 80 km gereden worden.

BROMFIETSSTER GEWOND, Boskant

Maandagmiddag is een 17-jarige bromfietsster uit Boskant gewond geraakt. De vrouw reed over de Bestseweg in Boskant waar ze even werd afgeleid. Hierdoor verloor ze de macht over het stuur en reed met haar bromfiets de sloot in. Ze is met beenbreuken overgebracht naar een ziekenhuis.

INBRAAK WINKEL, Liempde

In de nacht van maandag op dinsdag is ingebroken in een winkel aan het Raadhuisplein in Liempde. Rond 02.30 uur ging het alarm van het bedrijf over. Toen de politie ter plaatse kwam bleken een ruit van de winkel te zijn ingegooid. Hierdoor kon men binnen komen. Vanuit de winkel werden een aantal videocameras gestolen.

DIEFSTAL BEDRIJF, Helvoirt

In de nacht van maandag op dinsdag zijn vanaf een bedrijf aan de Helvoirtseweg in Helvoirt tientallen pakken houtkrullen gestolen.

AUTO GESTOLEN, Vught

Maandagavond is vanaf de Peperstraat in Vught zwarte Opel Corsa gestolen. Het kenteken van de auto is HZ-LJ-05.