Wifac zet business unit op voor ICT in grafische industrie

Datum nieuwsfeit: 09-01-2001
Bron: Wifac B.V.
Wifac B.V.

Business unit bij Wifac: Wifac ICT

Door de veranderingen in het productieproces en de communicatietechnologie zal een deel van de activiteiten binnen de grafische industrie zich verleggen naar een ander soort bedrijven. Hierdoor wordt de mogelijkheid om informatie te publiceren groter en toegankelijker. Wifac heeft een nieuwe afdeling - Wifac ICT - die zich richt op deze bedrijven.

Wifac ICT beschikt over de competentie om de marktontwikkelingen te volgen en zal haar specifieke grafische kennis gebruiken om zich hiermee te profileren als turnkey leverancier en implementatiepartner. De specifieke grafische kennis is een pré om deze nieuwe markten bewerken. Wifac ICT richt zich binnen de Benelux op de automatisering van de grafische werkstroom, beheer van beeld, tekst en beeld, tekst en data (Asset Management), multimedia, webapplicaties, datawarehousing en op grafische productiemiddelen.

De markten waar Wifac ICT zich in eerste instantie op zal gaan richten zijn dagbladuitgeverijen, uitgeverijen van weekbladen en huis-aan-huis bladen en de uitgeverijen zonder drukcapaciteit. Vervolgens wordt de markt niet grafisch georiënteerde bedrijven worden bewerkt, zoals dienstverlening, industriële productiebedrijven en overheid.

Wifac bv, Postbus 175, 3640 AD Mijdrecht
Tel. (0297) 289691, Fax (0297) 288446