MS Office 2000 online beschikbaar door Info Opleiders

INFO OPLEIDERS

Office 2000 nu online beschikbaar door Info Opleiders

Microsoft Windows 2000/Office 2000 trainingen online, nu werkelijkheid

Vanaf januari 2001 biedt Info Opleiders, trainingsinstituut voor standaard- en maatwerksoftware, online Windows 2000/Office 2000 trainingen aan. Dit, in het kader van een reeks e-learning mogelijkheden. Na ruim 10 jaar ervaring te hebben opgebouwd in pc-trainingen, maakt Info Opleiders met gebruik van state-of-the-art-technology een variëteit aan opleidingen beschikbaar via intranet en internet. Zodoende kan de cursist zelfstandig zijn/haar trainingsonderwerpen, tempo en locatie bepalen.

Windows 2000/Office 2000 is een compleet e-learningpakket, interactief en ready-to-use. Het totale pakket bestaat uit Windows 2000, Outlook, Word, Excel en Powerpoint en is beschikbaar in een Nederlands- en Engelstalige uitvoering. Met dit online trainingsproduct kan men zelfstandig lesmodules volgen, op het moment dat de werkdruk dit toelaat. Het is met name geschikt voor ministeries en bedrijven die hun personeel direct online willen laten trainen. Het trainingsplatform voorziet in een uitgebreide communicatie tussen de medewerkers onderling. Als aanvullende dienst verzorgt Info Opleiders begeleiding op de werkplek, helpdesk en klassikale sessies. 'Organisaties schakelen met dit trainingspakket snel, degelijk en efficiënt over naar Windows 2000/Office 2000', aldus Toon Griffioen, algemeen directeur van Info Opleiders. 'Tevens bieden wij ze de mogelijkheid om maatwerktrainingen te ontwikkelen'.

The personal approach!
Info Opleiders maakt voor haar klanten volledige tailormade e-learning oplossingen. De voordelen van online leren zijn dat er geen beperkingen zijn op het gebied van tijd, niveau en locatie. Daarnaast is bijvoorbeeld de progressie van een medewerker inzichtelijk te maken voor de organisatie.

Info Opleiders verzorgt sinds 1991 trainingen voor gebruikers en IT-professionals. Uiteraard staat 'partnership' en kwaliteit in de relatie met onze klanten centraal. Info Opleiders ontwikkelt eigen trainingsconcepten, gebaseerd op kwaliteit en flexibiliteit om trainingsprojecten van opdrachtgevers nog succesvoller te maken. Info Opleiders is een zelfstandige werkmaatschappij van de Creyf's Group.

Noot voor redacties