MyCall.com brengt internet computer naar Nederlandse hotels

Datum nieuwsfeit: 09-01-2001

Travel light?

Genoeg van dat gesjouw met uw laptop? Het Internationale Internetbedrijf MyCall.com heeft dit probleem voor u opgelost. Op dit moment staan in Nederland meer dan 100 vier- en vijfsterrenhotels Internet computers van MyCall.com. Dit bedrijf speelt hiermee in op de sterk toenemende vraag van zowel de zakenreiziger als de leisure gast naar Internet gebruik in hotels. De Internetcomputers kunnen door MyCall.com ook worden voorzien van Office applicaties (Word, Excel en PowerPoint) waardoor de gebruiker in staat wordt gesteld presentaties ed. voor te bereiden. Naast deze features is de website www.MyCall.com speciaal ontworpen de zakelijke reiziger in één oogopslag te voorzien van binnen- en buitenlands nieuws, beursinformatie, sport en nog veel meer interessante zakelijke links. Een selectie van goede restaurants en uitgaanstips in de buurt heeft MyCall.com in haar local guide al vast gemaakt.MyCall.com is in Nederland onder andere preferred supplier van Golden Tulip, Best Western en Bilderberg Hotels en Restaurants.(152)

Coen Crince Le Roy
PR &Corporate Sales Manager
mailto: coenc@MyCalltele.com

MyCall.com B.V.
Apollolaan 107
1077 AN Amsterdam
NETHERLANDS
T: +31-(0)20-305 3400
F: +31-(0)20-305 3404

www.MyCall.com a room with a view