Politiebericht Friesland: Friesland

Datum nieuwsfeit: 10-01-2001

Politiebericht Friesland: Friesland 10-01-2001 Politieberichten van 9/1 (13.00 uur) t/m 10/1 (07.00 uur)

Balk: inbraak clubgebouw
Van maandag op dinsdag werd ingebroken in het clubgebouw van de golfvereniging `Gaasterland` aan de Tjalke de Boerstrjitte. De toegangsdeur werd opengebroken. Het geldbakje van de telefoonautomaat had men opengebroken en het geld werd eruit gehaald. Een 61-jarige inwoner van Balk deed namens de golfvereniging aangifte.

Sint Annaparochie: onder invloed
Dinsdag omstreeks 13.40 uur werd op de Statenweg een bestuurder van een personenauto gecontroleerd. De bestuurder, een 53-jarige inwoner van Sint Annaparochie bleek gedronken te hebben. Aan het bureau ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen