Introductie Minolta-QMS magicolor 2200 DeskLaser

Datum nieuwsfeit: 10-01-2001
De nieuwe Minolta-QMS magicolor 2200 DeskLaser maakt kleurenlaserafdrukken betaalbaar

Concurrerende prijs en next-generation kleurenlasertechnologie zijn aantrekkelijke kenmerken van deze nieuwe printer

Amsterdam - 10 januari 2001 - Minolta-QMS, Inc. (NYSE: MQC) heeft vandaag de introductie bekend gemaakt van haar nieuwste kleurenlaserprinter, de magicolor® 2200 DeskLaser. Deze nieuwe printer is met 1.695 Euro bijzonder aantrekkelijk geprijsd en door de standaard 10/100BaseTX Ethernet interface direct klaar voor toepassing in een netwerk - hij is speciaal ontworpen om afdrukken productiever te maken voor werkgroepen die voornamelijk gebruik maken van Windows® applicaties.

Het gebruik van kleurenprinters in kleinere bedrijven ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen