Unilever Nederland opent nieuw consumer care centre

Datum nieuwsfeit: 10-01-2001
Bron: Unilever NV
Unilever NV

Unilever Nederland opent nieuw consumer care centre 10 januari 2001

Unilever Nederland heeft vandaag in Rotterdam een nieuw Consumer Care Centre geopend. In dit centrum zijn de consumentenafdelingen van drie werkmaat-schappijen in Nederland, Unilever Bestfoods Nederland, Lever Fabergé Nederland en IgloMora Groep, samengebracht.

Door deze bundeling is Unilever Nederland in staat flexibeler en efficiënter in te spelen op de grote hoeveelheden consumentencontacten die de werkmaatschappijen dagelijks hebben. Pieken die af en toe optreden, kunnen beter worden opgevangen. Daarnaast opent de samenwerking de mogelijkheid investeringen in nieuwe technieken als e-mail, internettoepassingen en SMS-berichten gezamenlijk te doen.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen