Politieberichten Brabant-Noord: Oss

Politiebericht Brabant-Noord: Oss 10-01-2001
Persbericht district Maasland

INBRAAK UIT BEDRIJF

Gisterenavond of vannacht is ingebroken uit het kantoor van een bedrijf aan de Galliersweg in Oss. Er zijn twee computers, een scanner en twee monitoren weg.

SNELHEIDSCONTROLES, OSS

Vanaochtend heeft de politie op de Graafsebaan in Oss 4 mensen bekeurd die te hard reden, hoogst gemeten snelheid bedroeg 83 km/u, terwijl 70 is toegestaan. Op de Megensebaan zijn vanochtend 8 mensen bekeurd, de hoogst gemeten snelheid bedroeg 101 km/u, terwijl 80 is toegestaan. Op de Euterpelaan zijn vanmiddag 74 automobilisten geflitst, de hoogst gemeten snelheid was 89 km/u, terwijl 50 is toegestaan. In de Vivaldilaan zijn vanmiddag 26 bestuurders geflitst, de hoogst gemeten snelheid bedroeg 74 km/u, terwijl 50 is toegestaan.

Bij twee snelheidscontroles in Oss zijn dinsdagmiddag 35 automobilisten bekeurd. Negen daarvan kregen een bekeuring op de Kromstraat. 113 Voertuigen passeerden daar tussen 15.55 en 16.30 uur de controlepost. De snelste reed 59 km/u. Op de Leijgraaf zijn tussen 17.00 en 174.40 uur 28 van de 357 passerende voertuigen bekeurd. De hoogst gemeten snelheid bedroeg hier 74 km/u.