Politiebericht Limburg-Zuid: Maastricht

Datum nieuwsfeit: 11-01-2001

Politiebericht Limburg-Zuid: Maastricht 11-01-2001 Persberichten district Kerkrade (H.P. 11.20) Donderdag ,11 januari 2001

Landgraaf, rijden onder invloed:
Een 60 jarige inwoner van Landgraaf is donderdagmorgen 11 januari 2001 door de politie geverbaliseerd wegens het rijden onder invloed in een personenauto.
Een politiepatrouille zag omstreeks 00.43 uur een personenauto over de Hereweg in Landgraaf rijden en wilde de bestuurder aan een controle onderwerpen. Echter de bestuurder negeerde het stopteken van de politieauto en bleef doorrijden. Uiteindelijk bracht hij zijn auto op de Haanweg tot stilstand waar hij door de politiepatrouille werd gecontroleerd. Bij het eerste contact ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen