Eerste CAO scheidsrechters betaald voetbal

FNV

Eerste CAO scheidsrechters betaald voetbal
FNV Sport - webmaster@fnvsport.nl

De (assistent)scheidsrechters hebben hun eerste collectieve arbeidsovereenkomst afgesloten. Na langdurige onderhandelingen heeft FNV Sport een akkoord bereikt voor een CAO voor de periode tot 1 juli 2003. De afspraken treden in werking met terugwerkende kracht met ingang van 1 januari 1999. Vanaf die datum zijn circa 70 (assistent)scheidsrechters formeel werknemer van de KNVB. Het onderhandelingsresultaat werd gisterenavond positief ontvangen tijdens de ledenvergadering van de Belangenvereniging Scheidsrechters Betaald Voetbal (BSBV). De (assistent)scheidsrechters zijn via de BSBV aangesloten bij FNV Sport.

In de CAO is de nieuwe rechtspositie van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen