Van de Beek nieuwe plaatsvervangend directeur NOM

E-mail: (050) 521 44 44
(info@nom.nl)

Van de Beek nieuwe plaatsvervangend directeur NOM

Per 15 maart zal de heer drs. E.C. (Ed) van de Beek (48) bij de NOM in dienst treden als plaatsvervangend directeur. Hij wordt daarbij verantwoordelijk voor de Afdeling Investeringsbevordering, Ontwikkelingsprojecten en Subsidieadvies. Van de Beek is de opvolger van de heer mr. J.L. (Jan) van Tuinen die per 1 februari is benoemd tot algemeen directeur van Bouwned.

De heer Van de Beek is nu in dienst bij de gemeente Leeuwarden als directeur van de dienst Stadsontwikkeling en stadsbeheer en eerste loco-gemeentesecretaris. Voor 1995 heeft hij diverse functies gehad bij de rijksoverheid en onder meer bij de de Universiteit Leiden. Ook heeft hij als directeur het bedrijf LDC geleid, de uitgeverij die als eerste een CD-rom heeft uitgebracht.