Wat.nl biedt nieuwe site vol nieuwe wintersportlinks

Datum nieuwsfeit: 11-01-2001

Afzender: (natasja@wat.nl)
Contactpersoon: Natasja van Vliet
De leukste, coolste, mafste en mooiste wintersportsites Datum: januari, februari, maart 2001
11 januari 2001
De leukste, coolste, mafste en mooiste wintersportsites Een internet jodel cursus compleet met geluidsfragmenten om uit te halen als een echte Olga Lowina. Filmpjes over de meest spectaculaire snowboardcrashes. Deze winter biedt www.wat.nl de leukste, coolste, mafste en mooiste wintersportlinks. WAT.nl is dé site voor funsurfers. WAT heeft een eigen onafhankelijke redactie van vijf jonge internetprofessionals die continu op zoek zijn naar sites waarover gepraat gaat worden, sites die je gezien moet hebben. Zo vind je deze maanden bijvoorbeeld verslavende spelletjes om koude wintermiddagen mee door te komen. Spannende dames in de sneeuw. Een grappig gadget om je voeten warm te houden. Wintersportmode, een ijshotel en hét recept voor erwtensoep. Op www.wat.nl staan steeds weer nieuwe, bijzondere, niet-alledaagse wintersportlinks. Je kunt bovendien je eigen waardering geven over de sites. De cijfers van alle bezoekers worden automatisch verwerkt in een interactieve top 40. www.wat.nl

Voor meer informatie en / of beeldmateriaal:
WAT.nl
Natasja van Vliet