Scania introduceert krachtige 12-liter motor

Beers Bedrijfsauto

470 - Scania introduceert krachtige 12-liter motor

12-01-2001
Scania 470 Turbocompound en HPI injectiesysteem Scania introduceert een 470 pk/346 kW Euro 3-versie van haar zescilinder 12-liter motor. De nieuwe motor is afgestemd op de behoeften van de transportbedrijven, d.w.z. grote prestaties, een maximum nuttig laadvermogen of laadvolume, gecombineerd met een laag brandstofverbruik. De motor heeft een nieuwe turbo en maakt gebruik van brandstoftechnologieën die de efficiency verhogen en een rustige en ontspannen rijstijl bevorderen. Hij is ideaal voor gewichts- of volumevervoer met een maximum toelaatbaar technisch gewicht van 60 ton.

"Met de ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen