Scania introduceert haar eigen motormanagementsysteem

Datum nieuwsfeit: 12-01-2001
Bron: Beers Bedrijfsauto
Beers Bedrijfsauto

'); } //-->

Eigen motormanagement

12-01-2001
Scania HPI injectiesysteem In verband met de introductie van het Scania HPI brandstofinspuitsysteem introduceert Scania haar eigen motormanagementsysteem. Het nieuwe systeem werd ontworpen om onder alle omstandigheden aan de hoogste betrouwbaarheidseisen te voldoen. De komende jaren zal het geleidelijk ingevoerd worden op alle Scaniamotoren.

"De komende jaren zal het volledig beheersen van het prestatievermogen van de aandrijflijn een belangrijke concurrentiefactor worden", zegt Urban Johansson, hoofd motorontwikkeling bij Scania. "Daarom investeert Scania op grote schaal in deze knowhow."

"We houden ons al sinds het begin ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen