Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Nederlandse ICT-distributeurs telefonisch slecht bereikbaar

Datum nieuwsfeit: 12-01-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

PERSBERICHT

Nederlandse ICT-distributeurs telefonisch slecht bereikbaar

Haarlem, 12 januari 2001 Het is slecht gesteld met de telefonische bereikbaarheid van distributeurs in de Nederlandse ICT-branche. Dit blijkt uit een onderzoek dat in opdracht van ComputerPartner, het vaktijdschrift voor de ICT-handel, is uitgevoerd.

Volgens Jeroen van der Werff, vestigingsmanager Zwolle van KPN Callcenter BV is de algemeen geldende norm dat negentig procent van de telefoontjes binnen 20 seconden beantwoord moet worden. Uit het onderzoek blijkt dat het tijdig opnemen bij de ICT-bedrijven doorgaans geen probleem is. De wachtstand loopt echter soms op tot bijna acht minuten. Grote distributeurs ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie