BLØF ontvangt sleutels nieuwe Mercedes

's-Hertogenbosch, 16 Januari 2001

BLØF vindt rustpunt in Mercedes V-klasse en GE Capital Aro Lease

Zaterdag 13 januari 2001 te Goes neemt popgroep BLØF de sleutels in ontvangst van hun nieuwe Mercedes. Op zoek naar het comfort van een personenauto, de ruimte van een bestelauto en de juiste service, is de keuze gevallen op de Mercedes V-klasse en GE Capital Aro Lease.

De sympathieke mannen van BLØF, Pascal, Bas, Peter en Chris, zijn weer begonnen met hun optredens. Een uitverkocht Ahoy is een perfecte start na een welverdiende vakantie.
BLØF ziet hun vervoersmiddel als rustpunt voor en na een concert. Pascal: "Wij gaan bij voorkeur direct na een concert naar huis, wat betekent dat we vaak meer in de auto zitten dan op het podium staan; veiligheid en comfort dus voorop."

Veiligheid, het comfort van een personenauto en ruimte van een bestelauto, samengaand met luxe, waren de criteria waaraan de auto moest voldoen. Na een proefrit is uiteindelijk gekozen voor de Mercedes V-klasse. In de V-klasse is een harddisk recorder aangesloten om o.a. MP3 te kunnen afspelen. Zo kan de groep direct na een optreden een opname afluisteren. Bassist Peter: "Er is tevens een navigatiesysteem ingebouwd, want wij zijn krukken om ergens te komen".

Marlies Borstel (Sales Support) en Robert-Jan Geurink (Sales Manager) van GE Capital Aro Lease vragen de heren tot slot of zij nog een advies voor automobilisten hebben:
"Niet te lang links blijven rijden" (Peter)
"Niet bellen tijdens het rijden" (Bas)

-ACHTERGRONDINFORMATIE -

GE Capital Aro Lease is onderdeel van GE Capital Fleet Services (behorend tot General Electric), 's werelds grootste onderneming op het gebied van autoleasing en wagenparkbeheer. Het bedrijf heeft meer dan 1.300.000 auto's en trucks onder contract in Noord-Amerika, Europa, Australië en Japan. In Europa beschikt GE Capital Fleet Services over 1300 medewerkers en een wagenpark van circa 350.000 auto's. Het bedrijf is actief in 27 verschillende Europese landen.

GE Capital Aro Lease heeft vestigingen in 's-Hertogenbosch en Amsterdam met een team van ruim tachtig mensen. Met een wagenpark van 12.500 voertuigen is de organisatie een belangrijke top 10 speler op de Nederlandse markt.

De kracht van de onderneming zit in de sterk modulaire productopbouw die leidt tot een grote mate van flexibiliteit. Openheid vormt een essentieel onderdeel van de bedrijfsfilosofie. GE Capital is bankonafhankelijk, draagt de AAA-rating en het prestigieuze Six Sigma kwaliteitskenmerk. E-commerce is een belangrijke pijler binnen de organisatie. Onder de naam E-Fleet biedt GE Capital Aro Lease Real Time Online Leasing aan: www.gecal.nl .

Noot aan de redactie:

Indien u meer informatie en/ of een foto wenst, kunt u contact opnemen met:
GE Capital Aro Lease
Hellen van Hoek