Activiteiten-agenda PvdA politici week 3

Datum nieuwsfeit: 13-01-2001
Partij van de Arbeid

Den Haag, 12 januari 2001 Activiteiten van de PvdA-bewindspersonen, partijbureau, Eerste- en Tweede-Kamerleden en Europarlementariërs week 3 LET OP!!! Deze agenda is te vinden op internet www.pvda.nl/hot/kalender.tpl

zaterdag 13 januari Bijeenkomst : Speech bij nieuwjaarsbijeenkomst Gewest Friesland Deelname : Ad Melkert Tijd : 10.00 - 12.30 uur Plaats : Leeuwarden, Schouwburg 'De Harmonie' Organisatie : PvdA-gewest Friesland Bijeenkomst : reisgala ANVR Deelname : Tineke Netelenbos, minister V&W Tijd : 19.00 uur Plaats : Noordwijk, Huis ter Duin Nadere info : afdeling voorlichting V&W zondag 14 januari Bijeenkomst : Nieuwjaarsborrel PvdA-Haarlem Deelname : Tineke Netelenbos, minister V&W Tijd : 14.30 uur Plaats : Haarlem Organisatie : PvdA-afdeling Haarlem Nadere info : afdeling voorlichting V&W Bijeenkomst : opening expositie 'De Leerling Meester' Deelname : Peter Rehwinkel Tijd : 14.30 uur Plaats : Stadskanaal Organisatie : Galerie Boven, Stadskanaal maandag 15 januari Bijeenkomst : werkbezoek aan Groningen Deelname : Peter van Heemst Tijd : 11.00 uur Plaats : Groningen, diverse locaties Onderwerp : o.m. veiligheid Organisatie : Gemeente Groningen Bijeenkomst : werkbezoek aan 3 Scholen Deelname : Marleen Barth en Jeroen Dijsselbloem Tijd : 10.30 - 15.00 uur Plaats : Rotterdam, verschillende locaties Onderwerp : onderwijsproblemen Organisatie : PvdA Bijeenkomst : inleiding Deelname : Harm Evert Waalkens Tijd : 20.00 uur Plaats : Wildervank, Zalencentrum Boelens Onderwerp : vernieuwing van Oost-Groningen Organisatie : Landbouwverenigingen Veendam en Ommelanden/Zuidwending/Borgercompagnie dinsdag 16 januari Bijeenkomst : Kick-off media campagne Max Havelaar Deelname : Eveline Herfkens, minister OS Tijd : 16.00 uur Plaats : Amsterdam, Posthoornkerk, Haarlemmerstraat Organisatie : Max Havelaar Nadere info : afdeling voorlichting OS Bijeenkomst : telefonade met Haagsche Courant lezers Deelname : Wouter Bos, stss. Financiën Tijd : 18.30 - 19.30 uur Plaats : Den Haag Onderwerp : het nieuwe belastingplan Organisatie : Haagsche Courant Nadere info : afdeling voorlichting Financiën woensdag 17 januari Bijeenkomst : werkbezoek Deelname : Marleen Barth Tijd : 16.00 - 18.00 uur Plaats : Amsterdam, De Balie, Kleine Gartmanplantsoen Onderwerp : ICT, Media-educatie en Kennisnet Organisatie : De Balie

Bijeenkomst : inleiding Politiek Café Deelname : Dick de Cloe Tijd : 20.00 uur Plaats : Almkerk, Par Tee Centre, Hoekje 7b Onderwerp : toekomst Land van Heusden en Altena donderdag 18 januari Bijeenkomst : overhandiging petitie Deelname : Khadija Arib Tijd : 11.30 Onderwerp : pleegzorg Organisatie : Stichting 'Profit for the Worlds Children' Bijeenkomst : discussie Deelname : Frans Timmermans Tijd : avond Plaats : Maastricht, De Bonboniére Onderwerp : Molukken Bijeenkomst : estafettebezoek door het land aan 'Kanjers' (monumenten) Deelname : Rick van der Ploeg, stss OCW Tijd : 9.30 - 17.00 uur Plaats : Den Haag Organisatie : OCW Nadere info : afdeling voorlichting OCW Bijeenkomst : lezing voor nieuwe bestuurders PvdA-Overijssel Deelname : Peter Rehwinkel Tijd : 20.00 - 22.00 uur Plaats : Raalte Onderwerp : Commissie Elzinga Organisatie : PvdA-Overijssel vrijdag 19 januari Bijeenkomst : onthulling RWS-gebouw 'De Maas' i.h.k.v. 'Rotterdam Culturele hoofdstad' Deelname : Tineke Netelenbos, minister V&W Tijd : 17.00 uur Plaats : Den Haag, Madurodam Nadere info : afdeling voorlichting V&W Bijeenkomst : Bezoek aan Rechtbank Zwolle Deelname : Usman Santi en Gerritjan van Oven Tijd : 10.00 uur Plaats : Zwolle Organisatie : Rechtbank Zwolle

maandag 22 januari Bijeenkomst : KvK-prijsuitreiking Deelname : Wouter Bos, stss. Financiën Plaats : Rotterdam Onderwerp : 'maak er een onderneming van' Organisatie : Kamer van Koophandel Nadere info : afdeling voorlichting Financiën