Futurumshop verwacht omzetstijging van 150% in 2001

Datum nieuwsfeit: 15-01-2001

B2C in sportbranche: FuturumShop.com groeit met dubbele cijfers!

Apeldoorn - 15 januari 2001. FuturumShop (http://www.futurumshop.nl) groeit de laatste maanden hard en heeft 2000 met zwarte cijfers afgesloten. FuturumShop profiteert van de afvloeiing van minder succesvolle projecten in de sportbranche en verwacht in 2001 een omzetstijging van 150%, waarbij de winst door wegvallen van hoge kosten tijdens de opstartfase explosief zal stijgen.

Emerce, maandag 15 januari 2001: "De Nederlandse tak van de Zweedse online sportwinkel Sportus houdt ermee op. Dat heeft het bedrijf dit weekend per mail aan haar klanten laten weten."
Eerder dit jaar ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen