Politieberichten Limburg-Zuid: Sittard 15-01-2001

Datum nieuwsfeit: 15-01-2001

Politiebericht Limburg-Zuid: Sittard 15-01-2001 Persberichten district Sittard (12.00 uur) Maandag, 15 januari 2001

District Sittard

Sittard; tegen cafédeur
Afgelopen nacht, zondag op maandagnacht betrapte de politie een man op de Markt in Sittard die tegen de toegangsdeur van een café urineerde. Dit terwijl er klanten in het etablissement aanwezig waren die een en ander door de grote ruiten in de toegangsdeur zagen gebeuren. De politie heeft de man, een 40-jarige Sittardenaar terzake schennispleging en wildplassen aangehouden en overgebracht naar het politiebureau waar hij werd ingesloten. De politie maakt proces-verbaal tegen hem op.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen