TopTier Software Benelux opent nieuw kantoor

Datum nieuwsfeit: 16-01-2001

TopTier Software Benelux opent nieuw kantoor met Europees trainingscentrum Opleidingscentrum voor innovatieve technologieën van TopTier voor zijn klanten, partners en eigen werknemers

Rotterdam, 16 januari 2001 - TopTier Software, een toonaangevend leverancier van e-business unificationtechnologieën en -producten, kondigt vandaag de opening aan van zijn nieuwe en grotere Benelux-kantoorruimte en zijn nieuwe Europees trainingscentrum in Capelle aan de IJssel. Dit centrum staat volledig ten dienste van de klanten, partners en werknemers van TopTier in heel Europa.

TopTier opende zijn vestiging in de Benelux in september 1998 en levert zijn Unification Platform & Portal-oplossingen aan bedrijven die geïnvesteerd hebben ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen