Samenwerkingsverband tussen Legato en Sun Microsystems

Datum nieuwsfeit: 16-01-2001

OEM-overeenkomst Legato Systems en Sun Microsystems

Hoofdorp, januari 2001 - - Legato Systems, toonaangevend in enterprise storage management, kondigt een nieuw samenwerkingsverband met Sun Microsystems aan. Legato levert aan de e-businessklanten van Sun haar backup-oplossingen die toegang tot bedrijfskritische gegevens garanderen. Sun zet de verkoop en de ondersteuning van Legato's applicatie voor gegevensbeveiliging - Legato NetWorker - voort onder de naam Solstice Backup.

'Deze overeenkomst zet de reeds vijfjaar durende, vruchtbare samenwerking tussen Sun en Legato voort. Het voorziet onze gezamenlijke e-businessklanten in toonaangevende oplossingen die tegemoetkomen aan hun eisen met betrekking tot gegevensopslag en
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen