Nieuwe managing director Benelux Tridion

Datum nieuwsfeit: 16-01-2001

Nieuwe managing director Benelux Tridion

Amsterdam, 16 januari 2001 - Tridion heeft per 1 december 2000 Marc Broekema benoemd tot Managing Director Benelux. Broekema (29) is in die functie, samen met zijn team, verantwoordelijk voor de verkoop van het kernproduct van het bedrijf Tridion DialogServer en de daaraan verbonden services aan de top 500 bedrijven in de Benelux. Voor hij in dienst kwam bij Tridion was Broekema als freelance business consultant werkzaam voor Compaq Computer B.V. Sinds de start van Broekema´s carrière heeft hij verschillende sales en marketingfuncties doorlopen bij Nr. 1 Software B.V. en Marketech Sales B.V. In 1997 werd hij Managing Director en Directeur Grootaandeelhouder van Marketech Holding B.V. Na de overname van Marketech door DaimlerChrysler Holding Nederland B.V. vervulde Broekema de functie van directeur bij debis IT Services Marketech B.V. (onderdeel van DaimlerChrysler Holding Nederland B.V.). In die functie was hij verantwoordelijk voor de portfolio´s Business Development, Consulting & Development en Sales en Marketing.

Over Tridion

Tridion is een toonaangevende leverancier van web content management software, met als belangrijkste product Tridion DialogServer. Daarmee kunnen bedrijven efficiënt online informatie uitwisselen met hun klanten, partners, leveranciers en medewerkers. Met Tridion DialogServer kunnen organisaties online kanalen aanwenden om naamsbekendheid te ontwikkelen, content te lokaliseren, langdurige relaties met hun klanten aan te gaan en de concurrentiepositie te versterken. Tot de organisaties die Tridion DialogServer als basis voor hun internetactiviteiten gebruiken, behoren Scania, GE Access, Consultivity, iVenus.com, KLM, Ericsson, Intergamma, Sportweek, Wolters Kluwer en het Nederlandse Ministerie van Defensie. Tridion heeft haar hoofdkantoor in Amsterdam en is ook gevestigd in Londen, München, Parijs, Brussel en Stockholm. Voor meer informatie: www.tridion.com.

Voor meer informatie en een digitale foto van Marc Broekema kunt u terecht bij:

Tridion B.V. Brodeur Worldwide

Scott Behles Ingrid Mooij

Tel: 020 201 0500 Tel: 020 346 20 00

E-mail: (scott.behles@tridion.com) E-mail: (imooij@nl.brodeur.com)