NEDECO en Nethconsult fuseren

Datum nieuwsfeit: 17-01-2001

Den Haag, 17 januari 2001

Fusie NEDECO/Nethconsult

NEDECO en Nethconsult hebben definitief besloten de activiteiten samen te voegen op basis van het in 2000 geaccordeerde Business Plan.

Het Dagelijks Bestuur van de gezamenlijke stichting zal worden samengesteld uit drie NEDECO-, drie Nethconsult- en drie onafhankelijke leden. De voorzitter is Prof. K.J. Beek, co-voorzitter is K.S. Wester. Tot de Stichting zullen toetreden 10 à 14 Nethconsult-leden en 7 NEDECO-leden. De bureaus van beide stichtingen waren reeds samengevoegd.

Door deze bundeling is er een duidelijke, gezamenlijke vertegenwoordiging van de in het buitenland actieve ingenieursbureaus. De samenwerking creëert betere kansen op grootschalige projecten met de behoefte aan brede kennis.

voor nadere informatie: NEDECO/Nethconsult Prof.Dr.Ir. K.J. Beek, Voorzitter NEDECO (tel. 070-3143636) of Ir. G-J. Kramer, Voorzitter Nethconsult (tel. 070-3111422) NEDECO/Nethconsult Koningskade 30 Postbus 90413 2509 LK Den Haag Tel: 070-3143636 Fax: 070-3284862