J.H. Menkveld verlaat levensmiddelendivisie CSM

Datum nieuwsfeit: 17-01-2001
Bron: CSM
CSM

CSM nv deelt hierbij mede, dat de heer J.H. Menkveld MBA, lid van de Directie en specifiek verantwoordelijk voor de CSM levensmiddelendivisie, in het kader van de voorgenomen verkoop van de levensmiddelendivisie te kennen heeft gegeven zijn functie bij CSM per 1 april 2001 te zullen neerleggen.

Zoals eerder aangekondigd, is CSM voornemens de levensmiddelendivisie te verkopen aan H.J. Heinz Company. De verwachting is, dat de overdracht in het lopende, eerste kwartaal kan worden geëffectueerd. De heer Menkveld zal op verzoek van Heinz vanaf 1 april a.s. de integratie van de levensmiddelendivisie in de Heinz organisatie begeleiden.

CSM ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen