Masterplan bedrijventerreinen Leeuwarden gepresenteerd

Bron: Kamer van Koophandel Leeuwarden
Kamer van Koophandel Leeuwarden

'Masterplan bedrijventerreinen' gepresenteerd

Ruim 42% van de noordelijke ondernemers willen tussen nu en 5 jaar hun bedrijf uitbreiden. Het liefst binnen de eigen gemeente. Dat blijkt uit een onderzoek naar de voorkeuren van ondernemers voor de inrichting en ontwikkeling van bedrijventerreinen. Dit noordelijke onderzoek is in opdracht van de noordelijke Kamers van Koophandel in samenwerking met VNO-NCW Noord, MKB-Noord en de NOM uitgevoerd door Ingenieursbureau Oranjewoud uit Heerenveen. Het onderzoeksrapport is woensdag 17 januari aangeboden aan Cor Baan, voorzitter van het Adviescollege voor de Markt van het Kompas van het Noorden.

Aanleiding
In ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen