Nieuwe CD-Rom 'Etnische Minderheden en de Media'

Datum nieuwsfeit: 17-01-2001
Bedrijfsfonds voor de Pers

Presentatie CD-Rom 'Etnische Minderheden en de Media' 02-jan-01
Op woensdag 17 januari zal de CD-Rom Etnische Minderheden en de Media over beeldvorming en minderheden gepresenteerd worden in Perscentrum Nieuwspoort. De vice-voorzitter van het Bedrijfsfonds voor de Pers, drs J. Beks, zal de CD-Rom aanbieden aan minister Roger Van Boxtel van Grotesteden- en Integratiebeleid. Deze CD-rom werd ontwikkeld door de Sectie Communicatiewetenschap van de Katholieke Universiteit Nijmegen (KUN), in samenwerking met het Bedrijfsfonds voor de Pers en de Werkgroep Migranten & Media van de Nederlandse Vereniging van Journalisten (NVJ).
Vervolgens vindt een debat plaats ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen