Kraaijkamp na 178 voorstellingen gestopt

VAN DEN ENDE THEATERPRODUCTIES
www.musicals.nl

Kraaijkamp na 178 voorstellingen gestopt

Met een score van 138.000 bezoekers in de afgelopen twee seizoenen werd de voorstellingsreeks van het tragikomische toneelstuk 'Op bezoek bij Meneer Green' afgelopen maandag in de Schouwburg van Gouda definitief afgesloten. De productie met John Kraaijkamp in de hoofdrol
zorgde overal in het land voor uitverkochte zalen. Op bezoek bij Meneer Green ging vorig jaar op 30 januari in de Koninklijke Schouwburg in Den Haag in première en ontving lovende kritieken van vrijwel alle toneelrecensenten. Dit seizoen werd het toneelstuk wegens succes geprolongeerd met, naast John Kraaijkamp, de acteur Jasper Boeke in de rol van Ross Gardenir. Hij nam de rol over van Dirk Zeelenberg. In totaal werden er 178 voorstellingen gespeeld in heel Nederland.

John Kraaijkamp zal volgend seizoen opnieuw een hoofdrol spelen in een toneelstuk van Joop van den Ende Theaterproducties, waarvan de titel binnenkort bekend zal worden gemaakt.

Visiting Mr. Green is de oorspronkelijke titel van het eerste toneelstuk van de Amerikaanse auteur Jeff Baron. Het werd door Edwin de Vries en Kees Vroege in het Nederlands vertaald. Edwin de Vries was tevens de regisseur van de Nederlandse productie.

VOOR MEER INFORMATIE:
JOOP VAN DEN ENDE THEATERPRODUCTIES B.V.
Public Relations & Voorlichting, Suzan Bloemscheer (020) 3052 289

17 jan 01 10:29