Lotus Discovery Server biedt kennismanagement-oplossingen

Datum nieuwsfeit: 17-01-2001

Lotus Discovery Server biedt vernieuwende kennismanagement-oplossingen

Brede ondersteuning voor Lotus kennismanagementtechnologie

Orlando, 17 januari 2001 - Lotus Development Corporation brengt de Lotus Discovery Server op de markt. Dit is een geavanceerde zoek- en expertisebeheeroplossing waarmee gebruikers de kennis binnen hun bedrijf kunnen beheren en vergroten. In combinatie met de portalmogelijkheden van de nieuwe Lotus K-station-kennisportal vormt de Discovery Server het Lotus Knowledge Discovery System (voorheen bekend onder codenaam Raven). Business Partners en ondernemingen als Philips International, Shearman & Sterling en Cap Gemini Ernst & Young Consulting hebben al ervaring opgedaan met het nieuwste kennismanagementplatform.

"Lotus opereert ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen