Schaatskalender dagelijks op WeerOnline

Datum nieuwsfeit: 17-01-2001

DLV METEO BV

Schaatskalender dagelijks op WeerOnline

Vanaf vandaag staat een overzicht van schaatswedstrijden en toertochten op natuurijs op WeerOnline. Surf daarvoor naar http://www.weeronline.nl. Het overzicht van wedstrijden en toertochten wordt dagelijks vernieuwd.

Vandaag worden er 3 schaatswedstrijden gehouden: korte-baan-wedstrijden voor jongens en meisjes te Uilesprong/Tijnje en Bantega (Friesland) en een marathon voor heren in Noordlaren (Groningen). Toertochten zijn er op dit moment nog niet, maar ongetwijfeld zijn ijsclubs nu bezig met de voorbereidingen.

Naast de schaatskalender is op WeerOnline ook alles te vinden over het weer voor de komende dagen. Het winterweer ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen