Van Kempen voorzitter Raad van Commissarissen AtoBe B.V.

Datum nieuwsfeit: 18-01-2001
Voormalig Wolters Kluwer-topman Caspar van Kempen benoemd tot voorzitter van Raad van Commissarissen ATOBE B.V.

Haarlem, 18 januari 2001 - Caspar van Kempen (56) is benoemd tot voorzitter van de Raad van Commissarissen van AtoBe met ingang van 1 januari 2001. "Het management is zeer verheugd met de benoeming van Caspar van Kempen," zegt Nick Haasnoot, CEO van AtoBe. "Door zijn bewezen managementkwaliteiten en zijn uitgebreide internationale ervaring met content en e-commerce, is de heer van Kempen de aangewezen persoon om een waardevolle bijdrage te leveren aan de ambitieuze expansiedoelen van AtoBe."

Caspar van Kempen is werkzaam ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen