Overal toegang tot bedrijfsapplicaties met Lotus Servers

Datum nieuwsfeit: 18-01-2001
Lotus Domino Everyplace Servers bieden mobiele en draadloze gebruikers overal toegang tot bedrijfsapplicaties

Orlando, 18 januari 2001- Lotus Development Corporation introduceert een reeks mobiele en draadloze softwareoplossingen waarmee bedrijfskritische informatie ook beschikbaar is via mobiele apparatuur. Met de Domino Everyplaceserverreeks kunnen mobiele medewerkers draadloze e-mailmogelijkheden uitbreiden met complete samenwerkingsfunctionaliteit en content. Hierdoor neemt de effectiviteit van belangrijke businessapplicaties als Sales Force Automation, Customer Relationship Management en Supply Chain Management sterk toe.

"Lotus en IBM werken samen aan draadloze content-, connectiviteits- en infrastructuuroplossingen waarmee bedrijven het maximale uit hun investeringen in draadloze apparatuur kunnen halen", zegt Ken Bisconti, ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen