IRU-diploma voor beroepschauffeur in ?s-Gravenzande

Datum nieuwsfeit: 19-01-2001
EVO, Ondernemersorganisatie voor logistiek en transport

Uitreiking IRU-diploma bij Westlandse Plantenkwekerij BV in ?s-Gravenzande

Op vrijdag 19 januari kreeg een chauffeur van Westlandse Plantenkwekerij BV het IRU-Erediploma met bijbehorend insigne uitgereikt.
Ieder jaar kunnen beroepschauffeurs in aanmerking komen voor deze onderscheiding als waardering voor de wijze waarop zij in het grensoverschrijdend vervoer hun beroep uitoefenen. Vrijdag viel die eer te beurt aan Cor Bol (60). De uitreiking werd verricht door J.J. ten Hoor, voorzitter van het EVO-Regiobestuur Zuid-Holland.

Deze hoge internationale onderscheiding wordt jaarlijks toegekend door de IRU (International Roadtransport Union in Genève) aan chauffeurs ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen