Bedrijven steken 25 miljoen in voortvarend Projectplace

Hoofddorp, 19 januari 2001

25 miljoen investering in internetbedrijf
Virtueel kantoor Projectplace winstgevende internetservice

Projectplace International AB, het Zweedse moederbedrijf van Projectplace Nederland BV, dat via internet applicatieservices levert voor projectsamenwerking, heeft bij zijn tweede financieringsronde 25 miljoen gulden binnengehaald voor verdere productontwikkeling, internationale uitbreiding en intensievere marketing. De investeerders i2i (partner van Woodbridge, eigendom van de Thomson Family) en Arctic Ventures hebben groot vertrouwen in het bedrijf. Projectplace International is momenteel actief in Zweden, Noorwegen, Nederland en het Verenigd Koninkrijk. Uitbreiding naar Frankrijk en Duitsland vindt in de komende maanden plaats.

Winstgevend ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen