Politiebericht Limburg-Zuid: hennepkwekerij

Datum nieuwsfeit: 19-01-2001

Politiebericht Limburg-Zuid: Sittard 19-01-2001 Persberichten district Sittard (14.00 uur) Vrijdag, 19 januari 2001

Sittard

Sittard; verkeerscontroles
De politie heeft afgelopen donderdagavond op de Bergerweg en op de Rijksweg-Zuid in Sittard verkeerscontroles gehouden. Totaal werden ruim 240 voertuigbestuurders gecontroleerd. Daarvan heeft de politie totaal 52 voertuigbestuurders bekeurd. De geconstateerde overtredingen varieerden ondermeer van het niet dragen van de autogordels, het niet bij zich hebben van de voertuigpapieren, het niet APK-gekeurd zijn van de voertuigen tot het niet of ondeugdelijk voeren van de voertuigverlichting.

Sittard; rijbewijzen ingevorderd
Afgelopen donderdagmiddag vond op de Bornerweg ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen