Nieuws van de vernieuwde Citogroep (voorheen Cito)

Datum nieuwsfeit: 19-01-2001
Cito

Citogroep op NOT 2001, verrassend meer dan u denkt: Van peuterspeelzalen tot aan bedrijven en overheden

Sinds 1 oktober jl. heet het Cito Citogroep. Onder die naam vallen twee stichtingen en een holding. De stichtingen voeren opdrachten uit voor de overheid en werkzaamheden op non profit basis. In de holding zitten bedrijfsonderdelen voor commerciële activiteiten.

De Citogroep werkt voor peuterzalen, het reguliere onderwijs (primair, voortgezet, beroepsonderwijs en volwasseneneducatie, hoger onderwijs) en voor overheden en bedrijven in binnen en buitenland. Dat brede scala aan opdrachtgevers en werkzaamheden laat de Citogroep tijdens de NOT zien in stand 1 E 044. ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen