Carnavalsvereniging De On-Ganse presenteert nieuwe Prins

Datum nieuwsfeit: 20-01-2001

PERSBERICHT

PERSBERICHT

Voordat op 25 februari het Carnaval weer losbarst in Musis Sacrum presenteert carnavalsvereniging de On-Ganse zaterdag 20 januari haar nieuwe voorganger tijdens de Prinsenkeuzeavond. Voordat het zover is zal de On-Ganse eerst op stijlvolle wijze afscheid nemen van Prins Peter de Tweede. Traditioneel zal de nieuwe Prins de concertzaal van Musis Sacrum binnengereden worden in de buik van de levensgrote Gans en aldaar vindt zijn *geboorte¶ plaats ten overstaan van alle aanwezigen. Dit zal plaatsvinden rond de klok van 21.20 uur. De avond biedt verder een zeer gevarieerd programma met afwisselend dans, zang en muziek. Na afloop van de zitting zal er in verschillende zalen volop gelegenheid zijn voor een gezellig samenzijn of om te dansen op de muziek van de band Melody. Kaarten a fl.17,50 zijn in de voorverkoop verkrijgbaar aan de kassa van Musis Sacrum en op 20 januari aan de zaal.

Frank van der Weerd
Raad van XI van het Rijk der On-Ganse