Politiebericht Utrecht: district Eemland noord

Korps: Utrecht, plaats: Utrecht 21-01-2001

Politiebericht Utrecht: district Eemland noord, 11.45 uur
Bedreiging

BAARN Agenten werden gisteravond bij een bedreiging op de Plataanlaan geroepen. Een 19-jarige jongen uit Hilversum was door een 19-jarige jongen uit Amersfoort om nog onbekende reden bedreigd met een mes. Agenten hebben de jongen uit Amersfoort aangehouden en overgebracht naar het politiebureau. In de jaszak van de verdachte werd een mes aangetroffen. De politie onderzoekt de bedreiging.

Toezicht

SOEST- De politie heeft gistermiddag toezicht gehouden op en in de winkelcentra in Soest. In totaal zijn elf processen-verbaal geschreven; 3 voor het parkeren op het trottoir, 2 voor het negeren van een geslotenverklaring, 4 voor parkeren op de laad- en loshavens en 2 voor het parkeren buiten de vakken .

Snelheid

DOORN De politie heeft gistermiddag tussen kwart voor twee en kwart over vier een snelheidscontrole gehouden op de Dorpsstraat. In totaal passeerden 1030 bestuurders het controlepunt; 67 reden harder dan de toegestane 50 km/h. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 85 km/h.

Snelheid

EEMNES De politie heeft gistermiddag tussen drie uur en vier uur een snelheidscontrole gehouden op de Wakkerendijk. In totaal passeerden 456 bestuurders het controlepunt; 13 reden harder dan de toegestane 50 km/h. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 65 km/h.