Politiebericht Brabant-Noord: Oss

Politiebericht Brabant-Noord: Oss 22-01-2001
Persbericht district Maasland

VECHTERSBAZEN AANGEHOUDEN, OSS

De politie heeft zondagavond om 20.20 uur op de Heuvel twee inwoners van Oss van 22 en 28 jaar aangehouden. Beide personen waren betrokken bij een vechtpartij. De oorzaak daarvan is niet bekend. Ze zijn in de loop van de avond weer in vrijheid gesteld.

AANGEHOUDEN VOOR MISHANDELING, OSS

De politie heeft zondagavond omstreeks 23.40 uur op het Heschepad een 32-jarige inwoner van die plaats aangehouden. De man wordt ervan verdacht zonder enige aanleiding in een café een 30-jarige en 32-jarige plaatsgenoot met een barkruk te hebben mishandeld. De man is in verzekering gesteld.

AUTO-INBRAAK, OSS

In de nacht van zondag op maandag is op de Doelenstraat in Oss ingebroken in een personenauto. De toegang werd verkregen door een ruit te vernielen. Er is een autoradio ontvreemd.

UITSLAANDE BRAND, HERPEN

Maandagmorgen om 10.15 uur heeft op de Broekstraat een uitslaande brand gewoed in een garagebedrijf met woonhuis. Er deden zich geen persoonlijke ongelukken voor. De technische recherche stelt een onderzoek in naar de oorzaak in. De brand is vermoedelijk ontstaan in de zogenaamde plaatwerkhoek van het bedrijf.