Domega International sluit een overeenkomst met Funda N.V.

Datum nieuwsfeit: 22-01-2001

Grootste en meest veelzijdige bouwmarkt op internet biedt haar producten aan, daar waar de vraag begint.

Domega International B.V. sluit een overeenkomst met Funda N.V.

Zeist, 22 januari 2001 - Domega heeft een samenwerkingsovereenkomst gesloten met funda, het nieuwe woonportaal op internet dat voortkomt uit de NVM-huizensite. Domega.nl streeft ernaar haar klanten de juiste informatie op het juiste moment aan te bieden. Door de samenwerking met funda.nl heeft zij daarmee een belangrijke stap in die richting gezet.

Op 15 november 2000 opende Domega.nl haar virtuele deuren. Domega.nl is Nederlands grootste online doe-het-zelf woonwarenhuis waar de consument terecht kan voor inspiratie, advies, materialen, en gereedschappen om van zijn/haar woonruimte een droomruimte te maken.

"Daar het verhuismoment tevens een zeer belangrijk klusmoment is, zal een portaal op de site van funda.nl ook de nodige traffic en dus orders genereren. Mensen die op zoek zijn naar een huis op de site van funda.nl kunnen ook direct kijken hoe zij hun huis willen gaan verbouwen. Productaanbod daar waar de vraag zich voordoet. Daarnaast is Domega met haar hoogwaardige content een goede aanvulling op het huizenaanbod van funda. Het was dus een logische stap om te gaan samenwerken", aldus Paul de Roode, algemeen directeur van Domega Nederland BV.

Over Domega Nederland BV:
De initiatiefnemers van Domega.nl hebben zich ten doel gesteld in de behoefte van de consument te voorzien, die voornemens is de woning te verfraaien en aan te passen aan zijn/haar woonwensen. Door een combinatie te bieden van een breed en kwalitatief bouwmarktassortiment en de service en persoonlijk advies van de speciaalzaak denkt Domega zich te kunnen onderscheiden van de traditionele markt. Domega zal, met haar grote kennis van doe-het-zelf en internet en haar sterke partners, DE webwinkel voor klussend Nederland worden.

Over Funda N.V.:
Funda N.V. is een initiatief van makelaarsorganisatie NVM en uitgever Wegener. De internetonderneming, heeft als doelstelling een compleet Nederlands woonportaal te realiseren onder de naam funda.nl. Basis voor de site is de database van NVM, ofwel 60% van het Nederlandse woningaanbod. Wegener vult dit bestand van koop- en huurwoningen aan met omgevingsinformatie. Daarnaast breidt de site zijn content uit met behulp van verschillende contentpartners zoals Ilse Media Groep en Domega.

Noot voor de redactie (

Noot voor redacties