Belgacom lanceert een nieuw middel tegen telefoonstalking

Datum nieuwsfeit: 22-01-2001

22 januari 2001

Belgacom lanceert een nieuw middel tegen telefoonstalking en vereenvoudigt beheer van diensten met toegevoegde waarde

Dankzij de dienst `Weigering Anonieme Oproep' is het voortaan mogelijk om tegen 40 BEF per maand (0.99 EUR) anonieme of ongewenste oproepen te weigeren. Deze dienst biedt een remedie tegen telefoonstalking waarmee verschillende van onze klanten worden geconfronteerd. Daarnaast heeft Belgacom een gratis nieuwe dienst ingevoerd: Phone Manager, dat instaat voor het efficiënt beheer van diensten met toegevoegde waarde (zoals bijvoorbeeld Comfortdiensten en Phone Mail).

`Weigering Anonieme Oproep'
Telefoonstalking is een fenomeen waarvan jaarlijks een duizendtal ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen