Politieberichten Friesland van 21/1 t/m 22/1 (07.00 uur)

Datum nieuwsfeit: 22-01-2001

Politiebericht Friesland: Friesland 22-01-2001 Politieberichten van 21/1 (13.00 uur) t/m 22/1 (07.00 uur)

Sexbierum: eenzijdig ongeval
Zondag omstreeks 16.10 uur reed een 25-jarige inwoner van Sexbierum met zijn personenauto over de Frjentsterterdyk. De bestuurder kwam in een flauwe bocht in de berm terecht en bij de daarop volgende stuurcorrectie raakte hij in een slip en belandde vervolgens in de sloot naast de weg. De bestuurder bleef ongedeerd en had niet gedronken. De auto werd totaal vernield.

Drachten: onder invloed
Zondag omstreeks 19.10 uur werd op de Noorderdwarsvaart een bestuurder van een personenauto gecontroleerd. De ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen